Monday, April 02, 2007

April in Mammoth



Luckily Rieko and I both had Spring Break at the sametime so we were able to make a final trip to Mammoth before all the snow melted.... Despite one of Mammoth's worst snowfall seasons in many years we still managed to have alot of fun in what snow was left and even got in a day of fishing in Bishop.
理恵子•デビン•ベンはラッキーにも同じ予定で春休み。マンモスに来ないてはありません。っということで今回は3人でマンモスにやってきました。今シーズンは雪に恵まれずコンディションは近年で最低でしたが、それでも結構、楽しめましたよ。


Rieko had the hot rod at Pleasant Valley, she out fished Ben and I and filled her stringer with some nice rainbow trout for dinner.
最初の日はマンモスから40分くらいの町ビショップという所の近く、プレザントバレーという所で釣りをしました。ポカポカをとおりこして、あっついぐらいの陽気でテンションアップ。理恵子が2匹デビンとベンは一匹ずつ魚をつりましたよ。もちろん夕食でいただきました。




Rieko said she wanted to go to the "TOP" of the mountain so we headed up to the EXPERT RUNS. Scared? No way!
久々に頂上までやってきました。上級者用コースですよ。私はずーと中級どまりですが……ここから見る景色は最高です。






0 Comments:

Post a Comment

<< Home